kontakt
z naszym biurem
609-487-656

kontakt
z drukarnią
721-577-640

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pn - Pt  8:00 - 17:00

Gadżety reklamowe

Reklama w firmie związana jest z wieloma produktami, których celem jest rozpowszechnienie wizerunku firmy. Produkty te przyciągają dużą liczbę Klientów. Rozdaje się je dosłownie wszędzie, tak aby trafiły do jak największej ilości potencjalnych Klientów. Gadżety reklamowe tworzymy według pomysłu Klienta. Oferujemy gadżety z nadrukowanym logo Państwa firmy lub konkretnymi informacjami.
 
Gadżetami mogą być:

  • reklamówki,
  • figurki,
  • podstawki,
  • przyciski do papieru,
  • długopisy,
  • breloczki.

 

System identyfikacji

System identyfikacji wizualnej jest szczególnie ważny przy kontakcie z klientem, który pojawia się po raz pierwszy. Pierwsze wrażenie pozostawia w świadomości odbiorcy najtrwalszy ślad.

Gdy jest pozytywne, firmie łatwiej je podtrzymać i utrwalać w kolejnych kontaktach. Bodźce wizualne wywołują w odbiorcy określone odczucia i opinie na temat firmy. Zadaniem systemu identyfikacji wizualnej jest kształtowanie tych odczuć tak, by były podstawą do budowania jednoznacznego wizerunku.
Wizerunek firmy można kształtować w formach pozawizualnej i wizualnej. System identyfikacji pozawizualnej oddziałuje na wszystkie (poza wzrokiem) zmysły odbiorcy.
 
Postrzeganie firmy przez pryzmat jej zachowania i obecności na rynku, kształtują poniższe rozwiązania:

  • ujednolicony sposób przyjmowania rozmów telefonicznych,
  • standard obsługi klientów podczas sprzedaży i opieki w okresie posprzedażnym,
  • dźwięki - melodyjka firmowa,
  • zapach.

System identyfikacji wizualnej jest zestawem reguł i konsekwentnie zaplanowanych wzorców, które mają za zadanie budować pozytywne wyobrażenie o firmie, jej ofercie oraz utrwalać korzystne opinie wśród personelu, partnerów i odbiorców.
 
Jest opracowaniem zebranym w specjalny katalog, w którym zawarto podstawowe elementy koncepcji identyfikacji wizualnej firmy w jej otoczeniu.
 
Stanowi zbiór zasad tworzenia dokumentów firmowych, stosowania logo i nazwy oraz środków, które są podstawą do tworzenia przekazów wizualnych. Istotność systemu identyfikacji wizualnej wynika z faktu, że mimo upływu czasu stale oddziałuje na odbiorców.
 
Może być budowany etapami, gdy firma dopiero powstała. Powinien wtedy opierać się na solidnych założeniach. Gdy firma od dawna funkcjonuje na rynku, tworzony system powinien uwzględniać wcześniejszy okres działania oraz dotychczasowe postrzeganie firmy przez otoczenie.
 
Zasady budowania systemu identyfikacji wizualnej:
Budując system identyfikacji wizualnej należy uwzględnić następujące zasady:

 

  • zgodność ze specyfiką firmy i jej stylem; oryginalność,
  • łatwość percepcji - tworzony wizerunek jest jasny i zrozumiały dla odbiorców bez dwuznacznych, sprzecznych ze sobą przekazów,
  • łatwość zapamiętania i przejrzystość,
  • łatwość wykorzystania w różnych technikach i trwałość; pozytywne skojarzenia,
  • realne podstawy - przyjęta koncepcja jest zgodna z rzeczywistymi skojarzeniami, które są ważne dla danego rodzaju przedsiębiorstw.

ulotyki reklamowe
gadżety adb reklama
adb reklama gadżety
ożarow mazowiecki Gadzety reklamowe
ożarow mazowiecki gadżety
Gadżety reklamowe ożarów mazowiecki
Gadżety reklamowe
ożarow mazowiecki dlugopisy reklamowe
Gadżety reklamowe adb reklama
gadżety ożarów mazowiecki
gadżety adb reklama
dlugopisy reklamowe ożarów mazowiecki
długopisy reklamowe adb reklama
długopisy reklamowe
adb reklama długopisy reklamowe

stosika reklamowe
wizytowki reklamowe
potykacze reklamowe

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.